Monday, May 5, 2014

Uus käsitööpood Pärnus - Woolmint


1.mail avati Pärnus vahva käsitööpood nimega Woolmint ja loomulikult olin ka mina selleks puhuks kohapeale uudistama tulnud. Käsitööpoodidega Pärnus on nii nagu ikka - nad on väikesed, soojad ja sõbralikud ning põhiline müügihooaeg on suvel, kui soome turistid linnas puhkavad.


Minu meelest erineb Woolmint teistest käsitööpoodidest oma tootevaliku poolest. Mulle tundub, et nad rõhuvad pigem eksklusiivse lõnga müügile. Vähemalt selline mulje jäi mulle avamispeol. Ja et eksklusiivsuse eriline hõng veel poest lahkudeski saatma jääks, said Woolminti külalised avamise puhul praktilise kingituse.Või õigem oleks öelda - kingikoti.



Kotis oli Rowan'i ajakiri, erinevad lõnganäidised, üks tokk roosat lõnga, mustrid ja pikad kudumisvardad. Tõeliselt lahe ja tähelepanelik liigutus kaupluse perenaiste poolt!

Aga milline on minu suhe kudumise ja heegeldamisega?
Suhteliselt tagasihoidlik. Teismelisena tuli kudumist ja heegeldamist rohkem ette. Olen kudunud ühe paari villaseid sokke, ühe paari kindaid, pool kampsunit ja mitmeid salle. Heegeldanud padjakatteid, käekotte, laualinikuid, ühe peleriini ja pool kleiti. Tuleb välja et ma ei ole kõige parem kuduja ega heegeldaja. Ma lihtsalt ei mõista neid võtteid ja kogemusest jääb ka puudu. Õmblemises jõuan kuidagi ise loogiliste käikudeni, ka siis kui keegi pole otseselt võtteid õpetanud aga kudumises ei saa ju niimoodi, et leiutad ise mingi meetodi... Siis ei tule ju õiget mustrit.

Küll aga tahaksin hirmsasti kududa endale siidilõngast valged sukad. Õhulised ja õrnad. Satiinpaelaga. Mul on õpetus ka olemas, aga ma ei oska seda lugeda. Vot, selline lugu. - Ei oska lugeda. Nagu ma ükskord oma sõbrannale ütlesin, arvan, et võtan kudumise ette alles siis kui olen õmblemisest tüdinenud ja tahan vahelduseks uut hobi. Ei kujuta ette millal see juhtuda võiks.

Ravelry


P.S!
Woolmint pakub tublidele käsitöölistele võimalust tuua müüki oma käsitööd. Loomulikult on esmatähtis töö väga hea kvaliteet. Näiteks alloleval pildil on Lucky Laika ehted. Müügil Woolmintis.



________________________________________________________________________________________________________________________

I was visiting a new handicraft shop in my town. It is very small but cosy and as usual main selling time is in the summer when finnish tourists spend their holidays in town.
In my opinion this shop concentrates on more luxurious and expensive yarn as well as other craft goods.
Every guest received a very thougthful gift-bag consisting yarn samples, Rowan magazine, patterns and knitting-needles. This is very nice touch from the shop owners!

As for me, I am not a very good knitter or crocheter. I used to crochet and knit in my teen years but these are not as easy tehniques as sewing is for me. In sewing I have always figured out best ways of doing things but in knitting one just can't think something out by itself, it is neccesary to know the right tehniques.

Still, I dream of making my own lace stockings one day. With white silk yarn and satin ribbons. I don't know when I will be making them, maybe when I am fed up of sewing and need a new hobby? We'll see.



Woolmint Eesti
Hospidali 3, II korrus Pärnu
Woolmint Eesti Facebookis (avaneb uues aknas)

Fotod: Woolmint Eesti Facebooki lehelt




 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...