Saturday, December 3, 2011

Väike preili ja emme asjad ehk "Emme, tahan ka sellist seelikut!"

Kuldne alusseelik
Minu pea kolmeaastane tütar näitab aeg-ajalt välja oma preililike jooni. Küll sorib minu meigiasjades, küll proovib minu kübaraid pähe ja kingi/riideid selga. Eile proovis ta järjekordselt selga minu kuldset alusseelikut, mida klošš-seelikute ja -kleitide all kannan. Eelnevalt on ta seda lihtsalt selga proovinud ja keerutanud sellega, aga eile ta käskis mul kohe temast pilti teha ja siis ta ütleski lõpuks välja, et ta tahab endale täpselt samasugust seelikut. Mul oli ülihea meel seda kuulda, sest eks iga ema tahab oma tütart kaunitesse kleidikestesse ja seelikutesse riietada. Kui Tuulele meeldib minu stiil, siis on mul selle üle hea meel, sest siis on mul põhjust talle vintage-stiilis kleidikesi õmmelda ja koos "ühtekad" olla.
Nagu tellitult, oli eilses Pärnu Postimehes kuulutus, et 3-5ndani on Kangadzunglis kõik -50%, nii et täna käisingi seal ja ostsin heleroosa atlase ja shifooni, et nendest Tuulele tema esimene alusseelik teha. Ma kahtlesin, kas shifoon suudab kohev jääda, aga tülli ma väldin, sest see kraabib. Ma ei kujuta üldse ette, kuidas inimesed saavad tülli seeliku all kanda. Pole ise proovinud, aga arvan, et tüll kraabib isegi läbi sukkpükste. Korraks käis organza mõte ka peast läbi aga jäin siiski shifooni juurde. Eks siis näeb, kuidas läheb.
Eelnevalt olen ühe alusseeliku oma emale õmmelnud, kuid tema ei tahtnud kohevat, seega tegin ainult atlasest. Mu enda seelik on vist vuaalist või organzast tehtud, ega ma täpselt aru saa. Muidu on alusseelikut väga lihtne teha, nii et mul oli nagunii plaanis endalegi erinevat värvi seelikuid teha. ...Kunagi, kui rohkem aega on.

Siin ta mul siis on, keerutamas :)


Mis puudutab mantli arengut, siis selle kohta ei kirjuta enne, kui olen ühest raskusest üle saanud.
Tegelen sellega millalgi.
Tähtsamad asjad enne.
Läheb aega.
Olen liiga palju projekte korraga käsile võtnud.



2 comments:

  1. Arvan, et tugev tüll kraabib tõesti, aga on ju ka pehmeid. Selliseid, mis on nagu udu. Ja kui seda tugevat tülli kasutatakse, noh, kui seeliku materjal on raske, siis peab ju ka alusseelik tugevam olema... Siis vist pannakse selle ja ihu vahele tihedama kanga kiht(e).
    Aga tüdrukuga pilt on küll hoogne :)

    ReplyDelete
  2. Pole pehmet tülli üheski kangapoes näinud, tagantjärele mõeldes oleks võinud ka organzat osta, aga noh, proovime kuidas šifooniga välja tuleb. Mis puudutab seeliku raskust ja alusseeliku kandevõimet, siis sul on õigus, pole selle peale mõelnudki. šifoon jääb lahjaks. Siis tuleb alusseelikut kanda, kui tavalist seelikut. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...