Tuesday, December 6, 2011

Täiesti vaimustav leid!

Jälgin üht vintage-blogi, kus tänane postitus pani mu südame kiiremini põksuma. No nii vaimustav õpetus, et hakka või kohe pihta kui aega oleks - on ju jõulupeod ukse ees. Nimelt, õpetus, kuidas teha viiekümnendate stiilis puhvkleiti!  Kõige rohkem üllatab mind see, et seda kleiti on ülimalt lihtne teha. Ja tõenäoliselt on internetis taolisi õpetusi ka saadaval, aga kõnealusele õpetusele lisab (minu silmis) väärtust allikas - 127 aastat ilmunud naisteajakiri "Good Housekeeping". Õpetus ise pärineb 1958. aastast, ehk minu lemmik ajastust. :)

Niisiis, salvestasin selle oma arvutisse ja otsustasin seda ka oma blogis avaldada. Originaalpostitaja loal, muidugi. Põhjus selles, et oma blogi statistikast näen, et päris tihti on minu blogini jõutud läbi Google´i otsingusõnade - "50ndate stiilis kleit/seelik", kleidi õmblemine", "vanaaegsed lõiked" jm.taoliste sõnade. Kuna konkreetset õpetust pole siiani postitanud, siis vähemalt nüüdki mingi viide. Tegelikult käib õpetus seeliku tegemise kohta. Kleidi ülaosa on lihtne ja minimalistlik topp. Selles õpetuses on kasutatud nailon-tülli, arvatavasti enam-vähem sama karedat, mis meil poes müüakse, aga võib olla ka mitte. Kuna tavaline alusseelik on õpetuse järgi ka vajalik, siis põhjus võibki olla tülli nahka ärritavas mõjus.

Siin siis õpetus

Ja link originaalile What I found

Ja kes proovib selle õpetuse järgi midagi valmis teha, võiks mulle niisama pildi saata. On mul ka põnevam. :)

Adjöö!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...