Wednesday, July 9, 2014

Moeteemaline Kunstiturg tuleb!

Heihopsti!

Seekord tuleb väga lühike postitus, sest mul on hetkel vähe aega aga palju tegemist.

Reedel 11. juulil toimub Steineri aias taaskord Kunstiturg. Iga turg on erineva teemaga ning sellenädalase turu peateemaks on moe- ja tekstiilikunst.

Mu käsitöölisest tuttav kutsus mind ka osalema ning olgugi, et minu viimane turu/laada kogemus jääb mitme aasta taha, otsustasin kaasa lüüa.

Kuna ma loon igat eset alati konkreetse tellimusena, ei olnud mul kaupa, mida laadale müügile panna. Sestap sündis kiirelt otsus õmmelda spetsiaalselt laada jaoks plisseerseelikuid, mille järgi ma isegi viimasel ajal "hull" olen olnud. Oma töödes lähtun alati motost: teen ainult seda, mida meeldiks mulle endalegi kanda.



Nii et eile käisin nö. tiisereid pildistamas seal samas Steineri aias, kus reedel olen oma toodetega platsis.


Ja kui teile meeldib see, mis te pildilt näete, siis teate kust mind leida. Peale minu on seal loomulikult veel teisigi disainereid ning käsitöölisi oma moekaubaga väljas. Mina ootan juba põnevusega!

Reedel 11.07.2014 Kunstiturg Pärnus Steineri aias kl.12-19


Kunstiturg Facebookis: https://www.facebook.com/Kunstiturg?fref=ts


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...