Wednesday, June 26, 2013

Pooleliolev kleit nr.1 valmis!


Tänud kõigile, kes hääletasid! Koguni 50% hääletanutest leidsid, et ilma varrukateta suvisem versioon passib mulle paremini. Ma ise arvasin samamoodi, nii et mul on hea meel, et meie arvamused laias laastus ühtivad.


Selle kanga juures meeldib mulle enim hõbedane läige ja idülliline lillemuster - see, et külmad ja soojad toonid on omavahel miksitud. Loomulikult ei saa üle ega ümber faktist, et linane on parim kangas kandmiseks just kuumadel suvepäevadel, millega meid paar korda aastas õnnistatakse (või piinatakse).


Lõige oli enam-vähem normaalselt teostatav. Kui ma oleksin tahtnud kleiti teha täpselt lõike järgi, siis oleks muidugi lihtsam olnud, aga kuna ma loobusin varrukatest, siis pidin ka konstruktsioonis pisut muudatusi tegema. Lisaks veel taljest sisse võtma, mis on kummaline, kuna tegu on siiski 1957. aasta lõikega ja peaks olema mulle taljest eriti kitsas. Kuid võib-olla on see tänapäevastatud ja seetõttu ka uue aja kombe kohaselt taljest lõdvem.


Instruktsioonid olid kohati raskesti jälgitavad ja üleüldiselt oli see kleit mõeldud ilma voodrita. Praegu oma kleiti vaadates mõtlen, et vooder on hädavajalik, kuna sees on liialt palju õmblusi, mis mulle isiklikult on vastumeelsed vaadata. Rõivas peab seestpoolt olema sama ilus nagu väljastpooltki. See kleit jääb siiski voodrita, sest mul on niigi palju projekte, mis tegemist vajavad ja olgu see kleit mulle õppematerjaliks.

Kleit seestpoolt
(see lausa kisendab voodri järele)
Kokkuvõttes, soovitan ma seda lõiget kasutada ainult kogenud õmblejatel, sest juhendit oli tavapärasest keerukam mõista.


Lõige: Vogue 2903
Materjal: 4 meetrit lina
Aega võttis: umbes 40 tundi (kui ma poleks varrukate peale aega kulutanud oleks isegi vähemaga hakkama saanud)
Kas ma kasutaksin seda lõiget uuesti? Vaevalt. Pusimist oli rohkem, kui asi väärt. Samas järgmine kord oleks juba lihtsam, sest kõik iseärasused on juba teada... Nii ilusale kleidile on raske öelda ei...


Selle kleidi lõpetamisega, sai alguse minu suvepuhkus, kooliaasta lõpetasin edukamalt kui kunagi varem, majandusaasta aruanne oma firmale sai ka tehtud, mis esmapilgul mulle, kui matemaatika-kartlikule inimesele tundus ületamatu raskusena. Nüüd, saan keskenduda pooleliolevatele projektidele ja muudele loomingulistele ülesannetele - arendan oma disaineri käekirja ja õmblemisoskusi.

Vahel mul on tunne, et ma olen Supernaine...
Kuid tõesti, ainult vahel.... :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Finally I finished my half done summer dress. I started it in last september and now after finishing my school-year and my business financial year report I am at last able to move on with all my unfinished projects.
For this dress I used Vogue 2903 pattern and modified it to make it without sleeves. Fabric is linen, which is perfect for hot summer we have here for a few days a year. To my surprise pattern itself ran abit to large for me, especially from waist. So I took that in. Instructions were a little confusing, so I won't recommend it for beginners. Well, maybe if I hadn't modified it, it would have been easier, but nethertheless.
I am not sure if I would like to make it again, because it is lovely pattern indeed, but took too much fiddling.
Now, I will enjoy my summer, finish all projects and develop my designer skills. I have worked hard all year and I want to use my summer vacation wisely.

I guess you enjoy your summer too!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...