Saturday, November 19, 2011

Mõtlesin endale õmmelda talvemantli...

....ja ma teadsin, et see peab olema vintage´i sugemetega. Eelistatult 40-50ndatest. Kui korraks unustada fakt, et tänu mitte eriti hästi välja kukkunud Fox Life´i teleseriaalile "Mad Men" on 50ndate mood väga kuum sõna praegusel hetkel, on 50ndad üks mu lemmik kümnendeid. Otsustasin natuke maad sonkida ja soetada endale mantlilõige, mis iseenesest oleks ka pärit vastavast ajastust. Leidsingi sobiva Ebay`st ja andsin oksjonil oma panuse. Kahjuks läksid panused nii kõrgele, et kui juurde arvestada veel postikulu USA-st, olin sunnitud kurvalt tõdema, et ideaal jääb kättesaamatuks. Leidsin siis haledama variandi tänapäevaste kommertslõigete hulgast ja lubasin endale, et tuunin selle samasuguseks nagu lõige, millest ilma jäin.
Vasakpoolne on oh kui ilus ja parempoolne kärab kah.
 
 Buttericki lõikes ei meeldi mulle absoluutselt krae. Aga Sinplicity lõikes ma lausa armastan kraed, nii et Buttericki tuleb lihtsalt siit-sealt natuke kohendada, põhirõhk muidugi krae ümbertöötlemisel ja ma arvan, et siis saab sellest isegi asja. Muide, vintage lõikes on isegi eraldi lõige puusapatjadele! Jah, 60 aastat tagasi naised üritasid oma puusi laiemaks petta. Kuhu tänapäeval iluideaal jõudnud on? Hea küll, see selleks.
Igatahes, minu talvemantlisse tulevad puusapadjad, võib-olla õlapadjad ja eksperimendi korras ka korsetiluud. Jah, te lugesite õigesti. Korsetiluud. 
Ma ei tea, kas mõni inimene kunagi midagi sellist teinud on, (võib-olla eesrindlik moekunstnik),(kui keegi teist midagi taolisest asjast kuulnud on siis võiksite mulle ka öelda, uuriksin huviga), aga mina igatahes katsetan, sest  kui ma ikkagi kannan ja õmblen korsette, siis võiks see muudes riietusesemetes ka välja paista. Kangas on mul ka olemas - šokolaadipruun villane. Mõne aja pärast siis pildid mulaazi kohendamistest ja kangast enesest.

Fotode allikad:



1 comment:

  1. Oh, sellest saab midagi väga põnevat! Šokolaadipruun ka veel :) Ootan huviga!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...