Sunday, November 28, 2010

Teine korsett

Jällegi vanast blogist üle toodud:

"Selle korseti tegin sama lõike järgi, mis esimese korsetigi. Materjaliks seekord sünteetiline brokaat. Ma armastan brokaati ja kavatsen veel ühe korseti teha samast riidest, aga mulle ei meeldinud, et see hargnes nagu segane. Kahjuks pole mul raha, et osta overlokki, nii et kaotan veel pikemat aega iga õmblusega oma hindamatuid närvirakke. Niisiis eelmisega võrreldes muutsin ainult konstruktsioonis mõningaid üksikasju. Eelmine korsett oli neljakihiline, aga see on kolmekihiline, ehk jätsin ära liimiriide. Mulle ei meeldi liimiriie. Kasutasin seda mõttega muuta korsett tugevamaks aga teine katse näitas, et vahet eriti pole. Teise muudatuse tegin kinnituse näol. Esimest korsetti tuleb selga tõmmata üle pea, mis on KÕIGE EBAMUGAVAM  tegevus üldse! Sellele korsetile õmblesin ette kinnituse, mis hõlbustab korsetti selgapanekut. Katsetasin ka teist tüüpi vahetükki e. modesti panel` it. Seekord kinnitasin vahetüki korseti külge. Eelmine oli floating-tüüpi. Appiiii, eesti keel on nii korsetiterminite vaene!!! Peab hakkama ise sõnu välja mõtlema.
Tegin selle korseti sõbrannale ideega harjutada teise inimese keha järgi õmblemist. Võrreldes meie mõõte oleme me suhteliselt ühesuguse kehaga, nii et ideest eriti kasu ei olnud, aga natuke sai siiski harjutada. Kunagi hiljem, kui ma osavam olen tahaks teha mõned korsetinäidised väga erinevatele kehakujudele, selleks olen mõelnud panna kuulutuse üles stiilis  "otsin modelle, kes ei karda tugevat survet taljele, korseti väljaostmiskohustust ei ole, lihtsalt tule ja anna mõõdud."
Kokkuvõttes olen ka selle korsetiga enam-vähem rahul. On asju, mis vajavad parandamist aga see teebki korsetinduse huvitavaks. Seda ei õpetata mitte kuskil, meistriks saab vaid praktikaga.

Aga nüüd pildid!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...