Sunday, November 28, 2010

Lilleline "underbust" korsett

See sai valmis suvel aga mul lihtsalt ei olnud aega, et pilte üles panna. See siin on nüüd esmaesitlus.

Kahjuks ei mäleta ma sellest eriti midagi, kuna see oli nii ammu kui ma selle valmis sain.
Pealmine kangas oli lillemustriga sünteetiline siid. Siin sai jälle mustrit kokku aetud.
Keskmine kangas oli must coutil (ma nüüd ainult seda kasutangi, hüvasti teksariie!).
Vooder pruun mõnus puvill.
Taljetugevduspael, kinnisluu ja kahte erinevat sorti terasest luud, käsitisi kinnitatud kandipael ja eemaldatav vahetükk. Ja antiik-kuldsed öösid.
Kuna korseti omanik oli peaaegu modellimõõtu, siis oli tema talje kadestamisväärselt imepeenike ja korsett tuli ka väike. Kui talje ümber pole peaaegu üldse rasva, siis on ka liivakellafiguuri raskem saavutada, sest pole mida kokku tõmmata. Samas, ma arvan, et ma sain siiski hakkama.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...