Monday, June 17, 2013

Lõpuks ometi, poolikud projektid - Läheb hääletamiseks!

Laupäeval jõudis kätte kauaoodatud viimane koolipäev ja nagu paljudele olen lubanud, jätkan nüüd suvevaheajal pooleli jäänud kleitide õmblemisega. Kõige rohkem olen saanud tagasisidet seoses maksikleidi projektiga, nii et see tundub olevat kõige huvipakkuvam teema teie jaoks. Seda kinnitab ka mu blogistatistika, kust leian pidevalt otsisõnade hulgast selliseid märksõnu nagu "maksikleit/maksiseelik", "kuidas õmmelda", "maksiseeliku lõige" mis on toonud otsijaid minu blogi juurde.
Aga enne, kui ma maksikleidiga edasi lähen, esitlen üht teist kleidiprojekti, mis jäi mul eelmise aasta septembris pooleli. Te küsite miks ma sellega alustan? Sest selle kleidi teen valmis lõike järgi ja seda on seetõttu oluliselt lihtsam teha. Pealegi on see mul peaaegu valmis ja kolmas põhjus on kangas, mis on nii imeline, et ma tahan võimalikult kiiresti seda kandma hakata. Kas tundub õiglane põhjendus?
Igatahes, ärge muretsege, ma jõuan ka maksikleidi juurde õige pea.
Seniks aga...

Pooleliolev kleit nr.1.

Algusaeg: 3.september 2012
Materjal: 4 meetrit lina lillede ja hõbedase prindiga (lina ja hõbeda kombinatsioon ongi see, mis mind põlvist nõrgaks võtab)

Lõige: Vintage Vogue 2903 aastast 1957

Arvatav valmimisaeg: 21.juuni 2013 (enesedistsipliin, enesedistsipliin)
Lõikel on kaks variatsiooni: lühikese varrukaga ja sügavama dekolteega ehk suvisem (variant A ülal) ning kolmveerand varrukaga ja tagasihoidlikuma dekolteega sügiselikum (variant B).
Kuna ma alustasin selle kleidi õmblemist septembris, oli plaan teha pikema varrukaga soojemateks sügisilmadeks mõeldud kleiti, kuid täna seda selga proovides tundus mulle, et minu figuurile sobib rohkem lühike varrukas ja avaram dekoltee. Nimelt, lühem varrukas aitab paremini esile tuua taljejoont ja sügavama dekolteega joonistub paremini välja minu kaela/rangluu õrn joon. Arvestades oma figuuri eripära, tundub, et suvisem variant (A) on mõistlikum. Kusjuures, veel ilma varrukata, mis õigupoolest on juba lõike muutmine, sest antud lõike mõlemal variandil on varrukad esindatud.

Varrukas - lühike, pikk või sootuks ilma?


Ja nüüd, esimest korda Domina Mirabilise ajaloos on teil võimalik hääletada, mida teie õigeks peate! Loomulikult jääb julgematele alati kommenteerimise võimalus.  

Mida teie arvate, missuguse lõikega kleidi ma peaksin tegema?

Kas mulle sobib rohkem
  
pollcode.com free polls 
Aitäh, kui andsid oma panuse!
Ma ei saa pead anda, et lähen edasi variandiga, mis osutub kõige populaarsemaks (va. neljas punkt), sest ka mul on oma visioon. Mind lihtsalt huvitab, kas mu lugejatel on sama maitse mis mul. Nii lihtne see ongi!
Tähtajaks määrasin 21.juuni, nii et enne jaanipäeva tasub korraks uuesti mu blogi piiluda, et näha, mis sellest projektist välja tuli.

Seniks aga nobedaid näppe ja rõõmsat meelt kõigile!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...