Monday, July 4, 2011

Korseti konstrueerimine ja õmblemine live´is


Naljakas lugu, aga reedel 8. juulil võib mind näha tegutsemas Vuhti galeriis koos andeka Haapsalu salli kuduja Liina Reesiga. Me tuleme kodust välja, et huvilised saaksid tulla meie juurde ja näha kuidas me oma tööd päriselt teeme. Ma ei tea täpselt, mida tema sel päeval seal teeb aga mina konstrueerin ja õmblen täiesti omapärast 20. sajandi alguses moes olnud "ribbon" korsetti. Eesti keeles ei kõla just kuigi hästi aga - paelakorsetti! (Või siis lintkorsetti, aga see sõna ei meeldi mulle, sest "lint" seostub automaatselt ansambliga Kuldsed Lindid, millel pole korsettidega mingit pistmist.) Kõrvalolev pilt annab aimu milline see on.


Ribbon korsetid on oma geniaalsuses tehtud laiast paelast või kangaribadest. Enamus luid paiknevad  külgedel, nii et see on mõeldud kergemaks kandmiseks. See mudel on üks kergemaid korsetimudeleid üldse, sest annab rohkem liikumisvabadust. Ma ise teen seda esimest korda, nii et oma kogemusi jagada pole, aga kui see peaks mul kõigi muude kohustuste kõrvalt valmis saama, siis oskan rohkem kirjutada. Ja ma kindlasti kirjutan!

Nii et reedel 8.juulil alates kella 13-st tulge meid Vuhtisse vaatama!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...