Monday, May 16, 2011

Käsitööga tööle 2 näitus, kus on ka minu korsetid elusuuruses näha ja katsuda


Osalesin Käsitööga tööle 2 projektis, mille eesmärk on aidata käsitööga tegelevatel inimestel alustada ettevõtlusega. Ka mina hakkan ettevõtjaks. - Projekti käigus valmis äriplaan ja oma toode. Äriplaan vajab veel lihvimist, kuid lõputöö, milleks on korsett, on mul valmis. Näitusele tuleb siis minu lõputöökorsett, mille pildid panen üles peale näitust ja emale tehtud suvekorsett, mille pildid on blogis juba üleval. Peale minu on näitusel veel teiste koolitusel osalenute tööd, millest esimese hooga võin nimetada vaselistega kaunistatud kätiseid ja vöökotte, kangastelgedel kootud võrkkiike, ülipeenikese lõngaga kootud udupeent (pulma)(suve)kleiti, ehteid, nukke, keraamikat, heegeldatud veste jne.

Igatahes, on mida vaadata 18.-20. mai Maarja Magdaleena Gildis  Uus tn.5 Pärnus.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...