Sunday, November 28, 2010

Veel üks vana postitus

Ma teen seda ikka piltide pärast. Niisama kirjutatud postitusi ma ei hakka vanast blogist üle tooma.

See korsett oli paras väljakutse. Kuna kandja figuur oli vormikam, kui nendel kellele ma siiani olen teinud, siis see tähendab, et on rohkem, mida sisse tõmmata. Kui tavaliselt kasutan kuuepaneelilist disaini, siis seekord tegin 7 paneeli ühe külje kohta.
Kihte on neli - vooder tavaline puuvillane tvill, keskel puuvillane kosetikangas coutil ja pealmine ilukangas liimitud liimiriide külge tugevduseks.
Ilukangaid on kaks - lilla organza taft ja mustriline polüester brokaat.
Luid on 11 lamedat ja 10 spiraali (4 peidetud), kui ma ei eksi.
Selja taga liikuv vahepaneel, mustad öösid, taljetugevdus pael, esikinnitus, Üleval ja all ääres käsitsi kinnitatud kant ja võib-olla veel midagi, mille olen ära unustanud.

Mulle meeldis, et see tuli välja parem, kui ma lootsin. Samas olen iseenda suurim kriitik ja arvan, et see ei jää mu parimaks tööks, kuna iga järgmise korsetiga õpin midagi uut.
Igatahes õnnestus mul liivakellafiguur tekitada ja see teebki mind õnnelikuks.

Ja nüüd pildid








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...