Monday, November 1, 2010

Esimene korsett

 Eelmisest blogist üle toodud: "Siin ta siis on. Võttis kaua aega. Olen tulemusega suhteliselt rahul. Mõningaid asju muudaks lõike ja konstruktsiooni juures, et saavutada veelgi dramaatilisem kurv. Seda korsetti konstrueerides kartsin, et ma ei suuda seda piisavalt kokku tõmmata kui ma teen selle väga liivakellafiguurilise, aga kui korsett valmis sai, siis taipasin, et taljest võiks julgelt veel u. 5cm kokku tõmmata. Hetkel saavutasin u. 9-10 sentimeetrise reduktsiooni  aga üllataval kombel olen ma enamakski võimeline. Kokku siis 16 metall-luud, neist 4 on flat steel tüüpi ja 12 spiraalluud. Kokku 4 kihti riiet, taljetugevduspael ja vahetükk(modesty panel - ma ei tea kuidas seda eesti keelde tõlkida, nii ma ütlen vahetükk). Kõige aeganõudvam töö oli kanga mustri sobitamine, ülejäänud töö polnud pooltki nii närvesööv.




Esimesest korsetist õppisin palju. Teoorias olen tugev aga praktikas saan tugevaks ainult katsetades, katsetades ja veelkord katsetades. Isegi maailmakuulus korsetimeister Mr. Pearl ei ole kunagi õmblemist õppinud. Ka tema oli iseõppija nii nagu mina."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...